دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

استفاده از تابوی نقاشی

استفاده از تابلوی نقاشی در دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی یک دکوراسیون منزل تنها محدود به طراحی دیوارها بارنگ‌هایی خاص نیست، اضافه کردن عناصر تزیینی زیبا به دیوارها همچون تابلوهای نقاشی معاصر و یا مدرن می‌توانند زیبایی فوق‌العاده‌ای به فضای شما بدهند. تصور کنید نشیمنی با یک دیوار خاکستری و مبلمانی سفید داشته باشد، چه چیزی می‌تواند بیشتر از یک تابلوی نقاشی بارنگی شاد جلوه‌گر در دکوراسیون داخلی شما باشد؟ عموماً تابلوهای نقاشی یکی از کانون‌های توجه در هر خانه‌ای بشمار می‌روند. تمامی کسانی که برای اولین بار قدم به منزل شما می‌گذارند، قبل از کف و سقف ابتدا دیوارهای منزل شما به چشم آن‌ها خواهد آمد؛ پس چه چیز بهتر از آنکه در ترکیب دکوراسیون داخلی خود و متناسب با ابعاد و ترکیبات رنگی منزل تابلویی زیبا انتخاب کنید…

اگر دیوارهای خانه شما از ارتفاع کمی بهره می‌برند، می‌توانید از تابلوهایی استفاده کنید که به‌صورت عمودی بر دیوارها نصب می‌شوند، این‌گونه از تابلوها منجر به بزرگ‌تر دیده شدن دیوارها شده و زیبایی زیادی به آن‌ها خواهد بخشید.

  • بهترین دیوار برای قرار دادن تابلوهای نقاشی، دیوار پشت کاناپه است که برای آن نیز باید توجه کنید تا اندازه قاب از طول کاناپه بزرگ‌تر نباشد.
  • یادتان باشد استفاده از نورپردازی می‌تواند تا حد زیادی بر زیبایی تابلوی شما بی افزاید؛ اگر مبحث نورپردازی رعایت نشود باید نصب تابلو در قسمت‌های دیگر خانه را مدنظر قرارداد و مکانی را انتخاب کرد تا از نور کافی بهره ببرد.
  • یکی از نکات مهمی که برای انتخاب وسایل دکوری باید به آن توجه کرد، رنگ و سبک تابلوهای نقاشی هستند. دقت کنید تابلوی انتخابی شما با سبک دکوراسیون داخلی‌تان یکی باشد. قاب باید رنگی متناسب بارنگ و سبک مبلمان شما داشته باشد تا به یک وصله ناجور در دکوراسیون منزلتان تبدیل نشود.
  • اگر تمایل به استفاده از تابلوهای بزرگ دارید، توجه داشته باشید که این‌گونه از تابلوها باید بر روی دیوارهای اصلی نصب گردند؛ و تابلوهای کوچک بر روی دیوارهای کوچک‌تر… هیچ‌گاه تابلویی بزرگ‌تر و یا هم‌اندازه با دیوار خود انتخاب نکنید، چراکه منجر به آشفته نشان دادن فضای شما خواهند شد.
  • برای نصب چند تابلو در کنار یکدیگر توازن را رعایت کرده و تابلوهایی بارنگ روشن‌تر را در بالا و تابلوهای رنگ تیره را در پایین نصب کنید.
  • اگر بر روی کاغذدیواری قصد نصب تابلو دارید، یادتان باشد تابلوهایی ساده برای دیوارهایی با طرح شلوغ مناسب بوده و تابلوهایی که دارای طرح‌های شلوغ هستند مناسب دیوارهای ساده می‌باشند.