دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

white design

انواع رنگ سفید در دکوراسیون داخلی را بشناسید!!

رنگ سفید یکی از رنگ های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی است که تقریبا می توان گفت با هر سلیقه و هر فصلی سازگاری دارد. بهتر است بدانید که رنگ سفید هم انواع و اقسامی دارد.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

قانونی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون وجود ندارد و در هر جایی می توان آن را بکار برد. به نظر کارشناسان دکوراسیون نیروانا رنگ سفید کاملا یک رنگ دلنیشین است اما چون اتاق خواب های سفید ممکن است بی روح به نظر برسد می توان طیف گرم تری از رنگ سفید مانند شیری را بکار برد. رنگ شیری به دیوارها روشنی و گرما می بخشد. در اتاق هایی که سفید رنگ هستند می توان با بکار بردن ظروف شیشه ای و نقره کنتراست و جذابیت ایجاد کرد. دکوراسیون رنگ سفید به عنوان عاملی برای بزرگ کردن و روشن کردن فضا شناخته شده است. با به بکار بردن رنگ سفید در اتاق های کوچک یا کم نور، ستون ها و سقف می توان فضا را بسیار بزرگ تر و روشن تر نشان داد.

همه ی این موارد ویژگی های منحصر به فرد رنگ سفید بوده است که به همه جسارت انتخاب این رنگ را می دهد اما گاهی نیاز است رنگی شبیه به سفید را برای فضای دکوراسیون خود انتخاب کنید تا جلوه ای دو چندان داشته باشد ، امروز نیز به این این موضوع می پردازیم که کدام رنگ جایگزین رنگ سفید در دکوراسیون منزل می تواند باشد با ما همراه باشید.

رنگ سفید ساده

ساده ترین نوع رنگ سفید که می تواند به سبب سلیقه ی شما مات یا براق و یا ترکیبی از این دو انتخاب شود. اما ترجیحا انتخاب نوع براق آن بهتر است برای لوازم و وسایل مانند کمد ها و سرویس خواب صورت کرید و انتخاب مات آن برای دیوارها و سقف دکوراسیون داخلی منزل شما.

رنگ سفید گچی

این رنگ می توان جایگزین رنگ سفید ساده در فضای دکوراسیون شما قرار گیرید و تقریبا از نوع رنگ سفید خالص می باشد و بهتر است این رنگ در ترکیب با رنگ های نسبتا تیره همانند قهوه ای در فضای داخلی قرار گیرد.

رنگ سفید استخوانی

محبوب ترین رنگ بعد از رنگ سفید ساده برای دیوار ها می باشد که ماهیتی نزدیک به رنگ سفید و تناژی از رنگ زرد بسیار کم رنگ را با خود دارد، این رنگ مناسب برای دیوارها بوده و به خوبی می تواند با رنگ های محبوب و پرطرفدار فضای نشیمن هماهنگ شود.

رنگ سفید عاجی

این رنگ را با رنگ سفید استخوانی اشتباه نگیرید! رنگ سفید عاجی تقریبا ترکیب رنگ سفید استخوانی با صورتی بسیار ملایم است. به لحاظ زیبایی، این رنگ را می توان بالاتر از رنگ سفید استخوانی دانست و برای ترکیب با رنگ های سال ۲۰۱۶، مبلمان گل گلی و یا دکوراسیون پاستلی گزینه ی منحصر به فردی محسوب می شود.

رنگ سفید مرمری

همان طور که از نامش پیداست این رنگ همانند مرمر می درخشد و رگه های خاصی از خاکستری را در خود جای داده است. از این رنگ بیشتر برای لوازم دکوراتیو و یا جزییات فضای داخلی مثل کانتر آشپزخانه ها استفاده می شود.پس انتخاب آن برای دیوارهای دکوراسیون منزل شما توصیه نمی شود.

رنگ سفید کاپوچینویی

رنگ سفید کاپوچینویی را با سفید شیری اشتباه نگیرید! این رنگ در واقع ترکیبی از سفید خالص با مقدار اندکی قهوه ای به دست می آید. که برای داشتن فضایی نسبتا گرم و دلنشین بهترین گزینه محسوب می شود. اگر این رنگ را برای دیوارهای خود انتخاب می کنید توجه داشته باشید ترکیب مبلمان آبی رنگ با آن می تواند چهره ی خاصی به فضای شما ببخشد.

رنگ سفید صدفی

رنگ سفید صدفی یکی از آن رنگ های است که در دکوراسیون پاستلی شما می درخشد! کافی است کمی صورتی را با سفید ترکیب کنید و چهره ای خاص به فضای دکوراسیون خود ببخشید. توجه داشته باشید که در تمام این ترکیب ها رنگ ترکیب شده با سفید بسیار کم است.

رنگ فیلی ملایم

رنگ فیلی ملایم در بازه ی تنالیته ی رنگی میان سفید تا سیاه قرار دارد. منظور از رنگ فیلی جایگزین رنگ سفید در واقع همان خاکستری بسیار روشن است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما را متمایز کندف اما توجه داشته باشید این تمایز در جهت گرما بخشیدن به محیط نیست و فضای شما را سرد تر نشان می دهد پس انتاب آن برای فضاهایی مانند اتاق خواب چندان مناسب نیست.

رنگ سفید _ یاسی

رنگ سفید_ یاسی در واقع همان رنگ بنفش بسیار بسیار کم رنگ است، می توانید از این رنگ جایگزین رنگ سفید برای بخش کوچکی از فضای داخلی خود و یا دیوار خاصی از دکوراسیون استفاده کنید و مبلمان خود را هماهنگ با این رنگ انتخاب کنید.

رنگ سفید _ سبز

رنگ سفید _ سبز در واقع مانند همتای خودش یعنی سفید_ یاسی در فضا قرار می گیرد و برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها بهترین گزینه است. ترکیب سفید خالص با مقدار بسیار اندکی از سبز می تواند رنگ خاصی را در فضای داخلی شما  به وجود آورد که جایگزین مناسبی برای رنگ سفید ساده است.

رنگ سفید _ آبی

این رنگ نیز از آن دسته رنگ های پر طرفدار محسوب می شود که اگر به ترکیب رنگ سفید و آبی مقدار بسیار کمی خاکستری نیز اضافه کنید ترکیب رنگ بی نظیری برای دیوارهای نشیمن شما می شود که به خوبی می توان آن را با اکثر سبک های دکوراسیونی که از مد نمی افتند، ست کرد.