دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

رنگ های زمستانی

با دکوراسیون زمستانی سیاه و سفید خداحافظی کنید

دکوراسیون زمستانی در بیشتر خانه ها مختص به دو رنگ سیاه و سفید شده  است. اما شما با ایده های زیر می توانید یک دکوراسیون زمستانی رنگی زیبا بچینید.

دکوراسیون زمستانی را به جای سیاه و سفید، رنگارنگ بچینید

رنگ های بسیاری را می توانید برای زمستان استفاده کنید، از قرمز خوشرنگ و بادنجانی گرفته تا آبی یخی و نقره‎ای متالیک. رنگ‎های محبوب ما برای فصل سرد را در زیر مرور کنید.

دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، طلایی و قهوه ای

یک اتاق نشیمن با رنگ خنثی با در اختیار داشتن ته رنگ‎های دلفریبانه‎ طلایی و قهوه‎ای باعث می‎شود ظاهری جذاب در اتاق داشته باشید. سقف‎های گنبدی با در اختیار داشتن دیواری با رنگ قهوه‎ای مایل به زرد، جذاب ترین قسمت های این اتاق می‎باشند. دیوارهای سفید ساده‎ باعث ایجاد هماهنگی زیبایی بین رنگ‎های قهوه‎ای و طلایی این اتاق نشیمن شده اند.
دکوراسیون زمستانی با رنگ های سفید، نقره ای و فیروزه ای

دیوارهای خاکستری ملایم باعث گرما بخشیدن به محیط دارای مبلمان سفید به همراه لوازم سفید در این فضای خانگی شیک می‎شوند. به این فضا بالشت‎های دارای رنگ متالیک آبی روشن و لوازمی به رنگ فیروزه‎ای نیز اضافه شده است تا نمایی زیبا به خانه داده شود. قالیچه‎ای به رنگ خاکستری تیره تر با یک الگوی گل آبی یخی باعث ادامه یافتن طرح رنگی اتاق در کف اتاق می‎شود.

دکوراسیون زمستانی با رنگ بنفش – ارغوانی

با اضافه کردن رنگ‎های یکپارچه‎ بنفش – ارغوانی و لوازم خانگی نقره‎ای، شاهد ایجاد فضایی زنانه هستیم. مبلمان سفید که در مقابل دیوارهای بنفش تیره قرار گرفته است، باعث گرم شدن فضای خانه شده‎اند. فرشی به رنگ آبی ارغوانی باعث پایین آوردن سرزندگی بیش از حد رنگ اتاق شده است ولی با این حال آن ته رنگ دوست داشتنی بنفش – ارغوانی موجود در فضا را حفظ کرده است.
دکوراسیون زمستانی با رنگ سفید

جواب مثبتی به رنگ سفید در زمستان دهید. ترکیب رنگ‎های خنثی به خوبی با هم می توانند یک فضای مدرن و ساده ایجاد کنند. برای تکمیل این فضا از رنگ های گرم استفاده کنید. برای مثال یک دیوارکوب قهوه ای تیره می تواند زیبایی این دکور را چند برابر کند.

دکوراسیون زمستانی با رنگ های گرم

هیچ چیزی بیشتر از رنگ‎های قهوه‎ای شکلاتی در ترکیب با خاکستری، بادنجانی و نارنجی کدو حلوایی باعث نمی‎شوند فضایی با رنگ‎های گرم داشته باشید. استفاده از نورهای پشت دیوار برای نورانی کردن فضای خانه با یک درخشش ملایم و صمیمی باعث متمایز شدن دیوار دارای رنگ نارنجی در میان رنگ‎های سیرتر فضا شود.

دکوراسیون زمستانی با رنگ های دنج

در این دکوراسیون رنگ‎های گرم بادنجانی یک فضای دعوت کننده و صمیمی در این اتاق نشیمن سنتی به وجود آورده‎اند. دیوارهای ارغوانی با ته رنگ خاکستری به شما اجازه استفاده از سایه‎هایی از رنگ بادنجانی را می‎دهند. برای این منظور می توانید پایه‎ی لامپ، بالشت روی مبل و شمع‎هایی به رنگ بادنجانی انتخاب کنید تا فضایی با رنگ‎های برجسته در اتاق داشته باشیم.
دکوراسیون زمستانی با رنگ های نقرهای و سرد

رنگ‎های مشکی، سفید و نقره‎ای با هم ترکیب شده‎اند تا یک اتاق ناهارخوری فوق مدرن ایجاد شود. دیوارهای آلومینیومی خاکستری و پنجره‎های نقره‎ای از نظر بصری باعث توسعه یافتن فضا شده‎اند و مبلمان سفید به دنبال ترکیب با لوازم جانبی سیاه،  یک فضای رنگی روشن غیر منتظره به وجود آورده‎اند.

دکوراسیون زمستانی با رنگ های طلایی کم رنگ

این اتاق نشیمن شیک با فضای رنگی خنثی، به زمستان  خوش آمد گویی می‎کند. رنگ طلایی متالیک و روشن موجود در فضا یک نوع حس رسمی بودن به آن داده است. همچنین لوازم جانبی کوچک ولی برجسته، نقشی محوری در متمایز بودن اتاق دارند. عناصر خنثی نظیر شاخه‎های درخت و لانه‎ی پرندگان با پودری طلایی آغشته شده‎اند تا یک فضای مناسب حال و هوای زمستانی را به وجود آید.
دکوراسیون زمستانی با رنگ های قرمز اشباع شده و برجسته

این مبلمان قرمز خوشرنگ در ترکیب با دیوارهای سفید باعث ایجاد پلت رنگی این فضای ساده و مدرن شده‎اند. با داشتن لوازم جانبی حداقل و رنگ‎های اندک، طراح این فضا اجازه داده است این مبل باشد که نقشی برجسته در این فضا داشته باشد و یک اثر هنری نقاشی به رنگ قرمز سیر باعث شده است این برجستگی در فضا ادامه پیدا کند.