دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

طراحی داخلی با کاغذ و پارچه

با پارچه و کاغذ دکوراسیون منزلتان را متحول کنید

شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک در دکوراسیون خود را تغییر ایجاد کنید

کم هزینه اما شیک: تزئینات با کاغذ

شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک دکوراسیون خود را تغییر دهید.

  1. خودنمایی کاغذها:

با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرحی شرقی، دیوارهای سفید آپارتمان و اثاثیه بی حس و حال را دگرگون کنید. اولین پروژه این است که یک نوار پهن از کاغذی رنگارنگ را به حباب ارزان قیمت آباژور با استفاده از چسب بچسبانید، سپس نوارهای باریکی از کاغذ را در بالا و پائین لبه آن اضافه کنید تا ظاهر آن تکمیل شود.

۲٫قابهایی از کاغذهای تزئینی:

می توانید یک اثر هنری از کاغذهای رنگارنگ خلق کنید، به این ترتیب که کاغذهایی طرح دار در ابعاد ۳۰×۳۰ سانتی متر را ببرید سپس روی قاب قرار دهید به طوری که ۲ تا ۳ سانتی متر از هر طرف اضافه باشد، با استفاده از چسب اضافات کاغذ را در پشت آن بچسبانید.

۳٫خلاقیت و نو آوری:

یک سینی شیشه ای مانند پنجره ای است که به شما فرصت نمایش یک کار هنری را می دهد. به این ترتیب که می توانید یک کاغذ طرح دار را در پشت این سینی بچسبانید و یا در کف آن به حالت آزاد، کاغذ را بخوابانید.

۴٫انتقال به سطوح نرم:

کاغذهای معمولی برای کار روی سطوح نرم و پارچه ای مثل کوسنها مناسب نیستند، برای اینکار باید از کاغذهای حرارتی استفاده کرد به این ترتیب که طرح با استفاده از اتو به پارچه منتقل می شود

۵٫وسایل شخصی:

فراموش نکنید که وسایلتان را با طرحهای اختصاصی زینت دهید. فقط پنج دقیقه نیاز است برای بستن یک کمربند کاغذی به دور کتابتان و چند ثانیه برای چسباندن یک قطعه کاغذ در قسمت عکس آلبومتان.