دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

مبلمان منزل

بهترین رنگ های مبلمان برای دکوراسیون

بهترین رنگ های مبلمان برای دکوراسیون

شاید انتخاب وخرید مبلمان بزرگترین چالش برای شما در چیدمان و دکوراسیون منزل باشد,چرا که در مقابل هزینه بالایی که می کنید باید خریدتان پاسخگوی نیازهای شما باشد.
ساده ترین نکته در هنگام خرید مبلمان توجه به رنگ مبلمان است .اگر می خواهید دکوراسیون منزلتان متفاوت باشد,رنگ مبلمان تان را درست انتخاب کنید.در واقع منظور این است که رنگی را انتخاب کنید که شما را محدود نکند و این قابلیت را داشته باشد که هرزمان تصمیم گرفتید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید,نیازی به تعویض مبل یا کاناپه تان نداشته باشید.
در اینجا به شما چند رنگ مبلمان معرفی می کنیم که دست شما را در انتخاب سایر لوازم منزلتان باز می گذارد,با ما همراه باشید.
۱-مبل سفید

مبل سفید مانند این نمونه ی زیبا که در تصویر می بینید هیچ وقت از مد نمی افتد,به علاوه ی این که شما هر وسیله با هر رنگی که خواستید می توانید به دکوراسیون تان اضافه کنید.هنگام خرید مبلمانسفید,به میزان مقاومت پارچه در برابر لکه دقت کنید و پارچه هایی انتخاب کنید که به آسانی تمیز و قابل شستشو باشند.
۲- مبل کرم

مبلمان کرم رنگ که پارچه بافت دار هم داشته باشد,گزینه مناسبی برای دکوراسیون منزل شماست.این رنگ کلاسیک به خوبی با رنگ های سیاه,آبی تیره,قرمز و حتی خاکستری ترکیب می شود.
۳-مبل قهوه ای روشن

قهوه ای روشن,شتری وبژ از سری رنگ های خنثی محسوب می شوند,رنگ خنثی از جمله رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود.با اینکه بعد از پرطرفدار شدن رنگ خاکستری,رنگ قهوه ای جایگاه خود را در دکوراسیون منزل از دست داد.اما همچنان مبلمان قهوه ای در طراحی داخلی زیبا به نظر می رسد,این رنگ هم کلاسیک است وهم شیک.
۴-مبل خاکستری

رنگ خاکستری خیلی روشن در کنار رنگ های گرم چوب و دیوار های گچی بسیار زیبا جلوه می کند,خاکستری رنگ فوق العاده ای برای زمینه سازی در کنار لوازم رنگی است.
۵-مبلمان با رنگ خنثی

در طراحی و دکوراسیون منزلتان از مبلمان با رنگ خنثی استفاده کنید,منظور از رنگ خنثی قرار گرفتن دو رنگ مکمل در کنار هم است.مانند مبل آبی که مقدار کمی رنگ نارنجی در خود دارد.
۶-مبلمان به رنگ طبیعت

مبلمانی با رنگ های الهام گرفته از طبیعت,مانند آبی و سبزپایه های بسیار عالی در طراحی دکوراسیون هستند.این رنگ پارچه مبل اگر از جنس کتان باشد ظاهر متمایزی به نشیمن شما می دهد.
۷-مبل چرم

رنگ هایی که محدود کننده به نظر می رسند در مبل چرم انعطاف پذیر تر هستند,مبلمان چرم با رنگ های طبیعی جلوه خاصی به منزلتان می دهد.
به طور کلی در انتخاب رنگ مبلمان به این نکته توجه کنید,اگر دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل خود را زود به زود عوض کنید از انتخاب رنگ های گرم مانند قرمز برای مبلمان خود داری کنید.چون این رنگ ها خاص هستند و به سادگی با هر چیزی هماهنگ نمی شوند.همچنین ممکن است از این رنگ ها زود خسته شوید.انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان راحتی,مبل استیل ویا مبلمان کلاسیک یکی از ضروری ترین اصولی است که باید رعایت کنید.