دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

balcony

دکوراسیون ایوان خانه تان را تابستانی کنید

سعی کنید با تزئین درست و زیبای ایوان ها از فضای بیرونی خانه تان لذت بیشتری ببرید . ما در اینجا شما را برای این کار راهنمایی کرده ایم  و ایده های طراحی دکوراسیون نیروانا را در اختیار شما قرار میدهیم.

ایوان های آفتابی

در ایوان هایی که نور خورشید به آنجا می تابد بهتر است از وسایلی استفاده کنید که غالبا به رنگ خاکستری می باشند و صندلی هایی که در این ایوان می گذارید بهتر است با رنگ مبلمان مربوط به اتاق این ایوان یکرنگ باشند تا در نهایت گویی فضای بیرونی جزئی از فضای داخلی آن اتاق شده است و یک منطقه ای واحد را به وجود آورده اند. در نهایت با این کار جایی بسیار راحت رابرای استراحت و چرت زدن فراهم کرده اید.

ایوان باغی

در یکی از اتاق ها مبلمانی به رنگ صورتی بسیار روشن قرار داده و سپس در داخل ایوان آن انواع گل ها و گیاهان و درختان زیبا را قرار داده و یک دست صندلی چوبی داخل این ایوان می گذاریم و صحنه ای زیبا توام با آرامش را به وجود می آوریم.
ایوان های بزرگ با دکور تابستانی

برای این ایوان بسیار بزرگ و باریک باید صندلی هایی را به صورت تک تک در گوشه های آن قرار داده و بالش های سیاه رنگی را روی آنها بگذاریم.ایوانی که برای این کار استفاده می شود بهتر است نور زیادی داشته باشد. بهتر است از صندلی های بسیار سبک وزن استفاده کنید که به راحتی به جاهای مختلف ایوان قابل انتقال باشند .

فضای باز وسیع تابستانی

این ایوان بزرگ در یک فضای باز بسیار وسیع واقع است که منطقه ای مناسب برای استراحت و سرگرمی می باشد و بهتر است در این ایوان یک سرویس میز ناهارخوری و مبل و صندلی هایی زیبا قرار دهید و از خوردن غذا در این مکان لذت ببرید. فضایی مناسب برای روزهای تابستانی که با کنار زدن پرده ها می توانید این نور و روشنایی را به فصای داخلی اتاق ها هم برسانید .

سبک خاص تابستانی

ایوانی از خانه را در نظر بگیرید و در آن دو صندلی فلزی بسیار راحت با بالش هایی بزرگ و نرم روی آنها تهیه کنید و این مکان را به اعضای کوچک تر خانواده و فرزندان اختصاص دهید.

زندگی در فضای باز

این ایوان زیبا به فضای بیرونی و حیاط خانه مشرف است و قرار دادن مبلمانی مجهز به بالش های گرم و نرم و بالش های رنگی در آن پیشنهاد می شود . گردش هوا در این فضا بسیار مناسب می باشد که با آویزان کردن لامپ و وسایل خنک کننده از سقف می توانید شبها از نشتن در این مکان لذت ببرید.

تزئینات راه راهی شکل

ایوانی از خانه را در نظر بگیرید و سپس مبلمانی بسیار زیبا با روکش های راه راهی شکل در آن قرار دهید و در نهایت این فضا را آنچنان زیبا طراحی کنید که مکانی مناسب برای پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه باشد.

رنگ های مدرن

قرار دادن مبلمان شیک و مدرن در این مکان می تواند حس کلاسیک و مدرن بودن را به این فضا وارد کند. یک نقاشی کوچک آویزان شده در بالای شومینه باعث می شود حس زیبای آرامش به این مکان انتقال یابد . بهتر است از رنگ صورتی بسیار زیبا برای بالش های روی این مبلمان استفاده شود.

ایوان های سنتی تابستانی

در این ایوان باریک از مدل های ستنی بهره گرفته ایم .شومینه ای زیبا را در آن ساخته و سپس صندلی هایی به مدل سنتی در این ایوان قرار داده و تمامی دیوارهای آن را با آجر درست می کنیم تا به سبک سنتی نزدیک تر شود.

ایوان های یکسره و دراز

این ایوان بزرگ و باریک به عنوان یکی از فضاهای بسیار بزرگ و دنج در نظر گرفته می شود که همیشه و مخصوصا در فصل تابستان بسیار قابل استفاده می باشد و گذر اهالی این خانه بسیار به این فضا خواهد افتاد و با قرار دادن مبلمانی سفید رنگ و راحت می توانید آرامش را به خانه اتان آورده و از نشتن در این مکان لذت ببرید.بهتر است به سقف آن هم یک خنک کننده آویزان کرده تا به گردش هوا به صورت مناسب کمک کند.

ایوانی کوچک و تابستانی

در نظر گرفتن ایوان کوچکی از خانه و قرار دادن یک سرویس میز ناهارخوری بسیار کوچک و جمع و جور در آن برای لذت بردن از خوردن یک وعده غذایی در روزهای زیبای فصل تابستان در این فضا و مکان بسیار مناسب می باشد.بهتر است از صندلی های چوبی استفاده شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد.