دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

رنگامیزی لیمویی

دکوراسیون داخلی خانه تان را به رنگ اردیبهشت 1395 ( می 2016 ) بچینید

رنگ زرد کم رنگ یا لیمویی یا همان زرد کَره ای، رنگی است که به عنوان رنگ ماه میئیا همان اردیبهشت ۱۳۹۵ انتخاب شده است. یکی از بهترین پیشنهادها برای داشتن یک خانه رنگارنگ استفاده از رنگ لیمویی است.

رنگ منتخب ماه می ۲۰۱۶ برای دکوراسیون داخلی : زرد کم رنگ یا لیمویی

رنگ زرد کم رنگ یا همان لیمویی یکی از بهترین رنگ ها برای یک  دکوراسیون بهاری – تابستانی است. این رنگ زرد علاوه بر اضافه کردن حرارت تابستانی، شور و شوق بهاری را هم برای تان به ارمغان می آورد.

درب ورودی خانه تان را به رنگ اختصاصی ماه می کنید

یکی از بهترین ایده ها برای اضافه کردن رنگ هر ماه به دکوراسیون داخلی خانه تان، تغییررنگ درب ورودی خانه تان است.

قاب پنجره و یکی از دیوارها را لیمویی رنگ کنید

اگر اتاق نشیمن شما پنجره قدی و بزرگی دارد بهتر است برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون داخلی خانه تان، قاب پنجره را رنگ آمیزی کنید. همچنین می توانید دیوار مجاور این پنجره را هم لیمویی رنگ کنید. حتما در دکوراسیون مبلمان تان از چند تکه رنگ زرد استفاده کنید.

دیوار اتاق خواب تان را لیمویی کنید

اگر شما هم به رنگ لیمویی یا زرد کم رنگ علاقه پیدا کرده اید، یکی از بهترین ایده ها  اضافه کردن این رنگ به دیوار اتاق خواب تان است. برای تکمیل رنگ فضای داخلی اتاق خواب تان پیشنهاد می کنیم از روتختی و بالش هایی به رنگ طوسی روشن استفاده کنید.

آشپزخانه تان را به رنگ ماه می ( اردیبهشت ) کنید

اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما طوری است که تمام وسایل تان به رنگ سفید چرک یا طوسی روشن است، بهترین ایده برای یک آشپزخانه رنگی اضافه کردن رنگ زرد به یکی از دیوارهای آشپزخانه تان است.

آشپزخانه تان را به رنگ ماه می ( اردیبهشت ) کنید/ ایده دوم

اگر آشپزخانه شما جزو آشپزخانه های کوچک نیست و فضای دلباز و بزرگی دارد، بهترین ایده برای داشتن یک آشپزخانه لیمویی اضافه کردن کابینت های لیمویی به همان دیوار لیمویی رنگ است. برای این فضا باز هم باید از ترکیب رنگی سفید و طوسی استفاده کنید.

ورودی خانه تان را به رنگ ماه امسال درآورید

ورودی های خانه یکی از بهترین مکان ها برای اضافه کردن رنگ و طرح دلخواه تان به دکوراسیون داخلی است. این بار نصف دیوارهای ورودی خانه تان را رنگ آمیزی کنید. بهتر است مابقی دیوارها به همان رنگ سفید روشن بماند.

یک دیوار شطرنجی زیبا به رنگ ماه می ( اردیبهشت ) درست کنید

برای این کار کافی است دیوار مدنظرتان را انداره گیری کرده و با توجه به پهنای خطهای عمودی و افقی، دیوار را به قسمت های مساوی افقی و عمودی تقسیم بندی کنید. سپس با قلموی پهن خط های عمودی و افقی را روی دیوار با رنگ زرد یا لیمویی کم رنگ بکشید. اگر این کار برای شما قدری مشکل است بهتر است از نوارهای پشت چسب دار رنگی استفاده کنید.

میز قدیمی تان را مطابق روز کنید

میز قدیمی تان را که کنار گذاشته اید در آورید. ابتدا سطح روی میزو پایه ها را یک سمباده نرم کشیده و سطح آن را تمیز کنید. سپس با قلمو تمام سطح میز با را رنگ لیمویی بپوشانید. از این میز برای تزیین اتاق خواب تان استفاده کنید.

اتاق نشیمن تان را به رنگ ماه می بچینید

یکی از بهترین ایده ها برای داشتن یک اتاق نشیمن رنگی، استفاده از رنگ سال و رنگ ماه است. بهتر است برای دیوارها از رنگ لیمویی استفاده کنید. برای تکمیل کردن فضا پرده ها را به رنگ کرم چرک و مبلمان را به رنگ کرم روشن انتخاب کنید.