دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

مدل مبل منزل

رازهای طراحان داخلی : 7 نوع مبلمان که هر خانه ای به آنها نیاز دارد

مبلمان از لوازم ضروری هر خانه ای است، اما در هنگام خریدن مبلمان حتما دقت کنید. برخی از مبلمان ها کاربردی برای خانه تان ندارند و بالعکس برخی دیگر از نیازهای ضروری خانه تان هستند. با ما همراه شوید تا ۷ مبلمان ضروری برای خانه تان را بشناسید.

۷ نوع مبلمان که هر خانه ای به آنها نیاز دارد

پول خود را برای خرید مبلمان بی کیفیت و بلا استفاده هدر ندهید و به جای آن با خرید لوازم با کیفیت پول خود را سرمایه گذاری کنید. لوازم با کیفیتی که می توانند برای سالیان سال از اتاقی به اتاق دیگر و از خانه به خانه دیگر جابه جا شوند. سوزان Suzanne و لورن مک گرت Lauren McGrath دو طراح داخلی انتخاب های خود را برای لوازم ضروری ای که هیچ خانه ای بدون آنها ممکن نیست را به اشتراک می گذارند.

میز عسلی یا کنار مبلی

دلیل نیاز میر عسلی در درکوراسیون داخلی

سوزان می گوید : هر مبلی باید یک میز عسلی برای پذیرایی داشته باشد. اگر آنها را از یک مدل انتخاب کنید اشتباه نکرده اید اما انتخاب هایی با شکل، مواد یا رنگ متفاوت بهتر است. ( اگر سبکهای مختلفی را با هم ترکیب می کنید همه میزها باید ارتفاع یکسانی داشته کمی از دسته مبل بلندتر باشند نه کوتاهتر)

مکان استفاده میز عسلی

اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی ، اتاق خواب ، حمام

انتخاب مدل میر عسلی

منعطف ترین میزهای کناره بین ۲۴ تا ۳۶ اینچ (۶۰ تا ۹۰ سانتی متر) ارتفاع دارند. لورن می گوید : به دنبال مدلهایی باشید که میانه آنها خالی و قابل دیدن است . مدلهایی که پشت آنها بسته است فقط برای استفاده کنار تخت مناسب هستند.

مبل دو نفره در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز مبل دو نفره در دکوراسیون داخلی

سوران می گوید : هیچ مبلی به اندازه مبل دو نفره نمی تواند کارهای زیادی انجام دهد خودش به تنهایی یا در کنار مجموعه ای دیگر از مبلمان توانایی خاصی در تناسب با هر اتاقی دارد.

مکان استفاده از مبل دو نفره

ورودی ساختمان، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری ، پایین تختخواب

انتخاب مدل مبل دو نفره در دکوراسیون داخلی

سوزان می گوید مدلهایی که پشتی آنها ثابت است از مدلهایی که تشکهای جدا و شل و ول دارند مرتب ترند. لورن اضافه می کند که مدلهایی که روکش آنها به صورت دامن در پایین مبل چین  می خورد فقط مناسب اتاق خواب هستند. بنابراین مدلهایی که پایه های آنها آشکار هستند را ترجیح می دهیم. سایز حدود ۶۰ اینچ یا ۱۵۰ سانتی بهترین مدل است.

صندلیهای دسته دار در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز به صندلی های دسته دار در دکوراسیون داخلی

در کنار مبلهای راحتی، صندلیهای دسته دار می توانند شکلی غیر منتظره یا سبکی جالب را در تضاد با یک فضای مبله با مبلمان پارچه ای ایجاد کنند. لورن می گوید این مدلها عالی هستند و مثل لوازم تزئینی عمل می کنند.

مکان استفاده از صندلی های دسته دار

راهرو، اتاق نشیمن ،اتاق غذاخوری ، کنار یک میز یا یک میز صبحانه ، اتاق خواب

انتخاب مدل صندلی های دسته دار

سوزان می گوید: مدلهایی که پشتی آنها باز است و نور از آنها عبور می کند با جزئیات طراحی شده روی قسمت چوبی را ترجیح می دهیم. آنها سبک بوده و حمل آنها آسان می باشد. صندلیهای غذاخوری اغلب می توانند این کار را انجام دهند.

نیمکت در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز به نیمکت در دکوراسیون داخلی

سوزان می گوید نیمکت یک وسیله بادوام است. به هر فضایی شخصیت ، رنگ، حجم می دهد و هرزمان  لازم باشد فضای اضافی برای نشستن ایجاد می کند.

مکان استفاده از نیمکت در دکوراسیون داخلی

راهرو، ایوان، اتاق نشیمن ، کنار میز غذاخوری ، پایین تخت.

انتخاب مدل نیمکت در دکوراسیون داخلی

لورن می گوید پیدا کردن مدلهای بدون پشتی آسان تر است و این مدلها تنوع بیشتری دارند. مدلهایی با روکشهای جالب اما با کمترین ریسک که مناسب روی مبل هم هستند را ترجیح می دهیم.

کنسول در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز به کنسول در دکوراسیون داخلی

سوزان می گوید : کنسول فضایی را برای شما بوجود می آورد که از عهده یک میز معمولی برنمی آید.  کنسول فضای اضافی دیگری برای استفاده ایجاد می کند که باریک است و سر راه قرار نمی گیرد. مدلهای گرد اتاق را بهتر و جالب تر نشان می دهند.

مکان استفاده از کنسول در دکوراسیون داخلی

لورن می گوید: مدلهای بدون پایه در وسط انطباق پذیرترند هستند برای اینکه می توانید یک صندلی جلوی آن  بگذارید. سوزان اضافه می کند که اگر یک جفت از آنها را پیدا کردید می توانید آنها را در دو طرف شومینه یا در ورودی بگذارید.

مبل های تکی بدون دسته در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز به مبل های تکی بدون دسته

سوزان می گوید مردم اغلب به خرید چنین مبل هایی فکر نمی کنند. اما این مدل صندلیها متنوع ترین صندلیهای روکش دار هستند. بعلاوه ظاهر آنها فوق العاده است. این حقیقت که آنها بدون دسته هستند آنها را برای استفاده هر کس از یک کودک تا یک همسر با قد ۱۹۳ سانتی متر آسان می کند.

مکان استفاده از مبل های تکی بدون دسته

اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق لباس

انتخاب مدل مبل های تکی بدون دسته

لورن می گوید: مدلهای کوچکتر بهتر هستند .اگر این صندلیها خیلی بزرگ باشند ظاهر جذابی نخواهند داشت و جابه جایی آنها راحت نخواهد بود.

دراور در دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز به میز دراورهای کشو دار

لورن می گوید دراورهای کشو دار نه تنها به اتاق خواب بلکه به هر اتاقی  شخصیت و فضای اضافه می دهند. علاقه داریم که از آنها در اتاق غذاخوری برای گذاشتن دستمال سفره ها یا بعنوان بار در اتاق غذاخوری استفاده کنیم.

مکان استفاده از دراورهای کشو دار

راهرو، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری، راهرو ورودی، اتاق خواب، حمام.

انتخاب مدل دراورهای کشو دار

سوزان می گوید : بهترین دراورهای کشو دار مدلی است که بیش از ۴۵ سانتی متر عمق ، ۹۰ سانتی متر ارتفاع و ۱۲۷ سانتی متر عرض نداشته باشد.