دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

dr samizadeh

مصاحبه دکتر سمیع زاده در گفتگو با رادیو اقتصاد

 

مصاحبه دکتر سمیع زاده در گفتگو با رادیو اقتصاد

حال صنعت مبلمان ایران خوب نیست

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون گفت: هم اکنون حال و روز صنعت مبلمان کشور خیلی خوب نیست بنابراین در جهت رفع چالش های کنونی این صنعت باید فکر عاجل کرد.

رامین سمیع زاده در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: بطور کلی امنیت از حیث سرمایه گذاری، شغلی و خرید در بحث کمک به رونق هر صنف و صنعتی بسیار نقش آفرین است.

وی همچنین با تاکید بر رفع مشکلات مترتب بر بخش تولید مملکت اظهارداشت: متاسفانه تولید کنندگان داخلی امروز تحت فشار افزایش نرخ ارز، کمبود نقدینگی، هزینه بالای تولید ،تامین جنس با قیمت مناسب و مواردی از این دست هستند.

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون با اشاره به این جمله که افزایش نرخ ارز هم می تواند تهدید و هم فرصت برای اقتصاد کشور باشد، گفت: زمانی می توان از این فرصت استفاده مناسب کرد که تمامی ارکان مرتبط با صنف و صنعت بایکدیگر هماهنگ باشند.

وی در ادامه افزود: اگر دولت، دانشگاه، تشکل‌های صنفی و بنگاه‌های اقتصادی با هم منسجم عمل کنند بسیاری از موانع موجود در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

سمیع زاده تصریح کرد: تقویت، توسعه، آموزش، مشورت و هدایت از مهمترین عوامل نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد ملی هستند که باید بیشتر از گذشته مورد توجه متولیان امور قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دنیای امروز نگاه بخشنامه ای و ممنوعیت محکوم به شکست است بر ضرورت توجه به بحث مدیریت در تمامی عرصه ها تاکید کرد.

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن مبلمان و درکوراسیون بیان داشت: موفقیت در هر صنف و صنعتی مبتنی بر الگوگیری و حرکت در مسیر مدل های جهانی است.

وی در این مصاحبه رادیویی خاطرنشان کرد: صنعت مبلمان از مهمترین شاخه های صنایع کوچک و متوسط با اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و سرعت بازدهی اقتصادی بالاست.

سمیع زاده یادآورشد: صنعت مزبور جایگاه قابل توجهی در تولید و اشتغال کشور دارد بنابراین می طلبد به این حوزه توجه کافی و وافی شود.

برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «حمیده رضا سلطانی و مهدی شیار» با هدف معرفی، ترویج، و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.