دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

رنگ ها ی پاییزی

چگونه چیدمان خانه مان را پاییزی کنیم؟

این صنایع پاییزه به طور آسان منزل شما را با رنگ‎ها و بافت‎های گرم پاییزی می‎آراید و جشن برداشت خزان را هرروز به خانه‎تان می‎آورد.

رنگ‎های زنده، نقوش پاییزه‎ جذاب و بافت‎های دلپذیر در این کاردستی های پاییزی به چشم می خورد. این صنایع پاییزه به طور آسان منزل شما را با رنگ‎ها و بافت‎های گرم پاییزی می‎آراید و جشن برداشت خزان را هرروز به خانه‎تان می‎آورد.

هنر دیوار کتاب

کتاب‎های دورریختنی خود را با این ایده، از سرگرم‎کننده به خیره‎کننده تبدیل کنید. کتاب‎های کهنه و قدیمی را از بازارهای سمساری و ارزان فروشی‎ها و یا حتی زیرزمین خانه خود پیدا کنید. یک قسمت از جلد میانی پشت کتاب را به شکل مستطیل ببرید، تقریبا ۳ تا ۴ سانتی‎متر کوچکتر از جلد وقتی کتاب باز است. این قسمت را چسب کاری کنید.

حالا زمان خلاقیت است! از تا کردن صفحات کتاب به هر سمتی که دوست دارید لذت ببرید. پیشنهاد ما این است که صفحات کتاب را به طور مساوی تقسیم کنید تا شکل متقارن‎تری به دست آورید.

ما ۹ کتاب را در ردیف‎های ۳ تایی با میخ در گوشه هرکتاب روی دیوار محکم کرده‎ایم.

گلدان سفید کدو تنبل

شکوفه‎های فصلی خود را با یک گلدان دست ساز پاییزه به نمایش بگذارید. برای ساخت این گلدان یک کدوتنبل را آنقدر خالی کنید که یک گلدان کوچک در آن، جا شود. آن را با گل‎های پاییزه مورد علاقه خود پر کنید (ما گل مینا، داوودی و هلنیوم را پیشنهاد می‎کنیم) و با استفاده از یک تکه چوب درخت محکمش کنید.

تاج گل با برگ‎های نقره‎ای

ترفند ما برای یک کاردستی پاییزه که سال‎های سال عمر کند این تاج گل است. برای ساختن این تاج گل، برگ‎های نقره‎ای مصنوعی را روی پایه‎ی تخت یک تاج‎گل خام بچسبانید. لایه دوم را در قسمت بیرونی‎تر با چسب بچسبانید و محکم کنید. کمی از برگ‎های خردشده را به اطراف تاج بچسبانید. میانه تاج را با گل استاکیس (که برگ‎های بلندی دارد) پنهان کنید. آنها را بصورت افقی روی هم بگذارید تا کمی از روی برگ‎ها را نیز بپوشانند. تاج را با اضافه کردن گل مریم و کمی دیگر از برگ‎های کوچک کامل کنید. برگچه‎های گل تزئینی پونه یک پایان زیبا خواهد بود.

دکور میز با گل‎داوودی

گل داوودی، نقطه عطف رنگ در پاییز، به هر میزی جلوه‎ای زیبا از پاییز می‎دهد. برای ساخت هر کدام از گل‎ها با منگنه کردن لایه‎های کاغذ رنگی به یکدیگر شروع کنید. کاغذها را بصورت دایره‎ای و حلزونی به یکدیگر منگنه کنید. از کاغذهایی با رنگ‎های گوناگون و متفاوت استفاده کنید. به حدود ۱۲ تا ۱۶ دایره‎ حلزونی شکل یکرنگ برای هر کدام از گل‎ها نیاز دارید. لایه‎ها را روی هم قرار داده و از میانه به هم متصل کنید. هر کدام از لایه‎ها را جداگانه و با شروع از لایه بالایی مچاله کنید و سپس به آنها حجم دهید. این کار را تکرار کنید تا از هر رنگ حداقل ۳ تا ۴ گل داشته باشید.

ریسمان بلوط

این ریسمان راه خلاقانه‎ای در جهت جذاب کردن پاییز برای کودکان است. تزئینات کاغذی باز نشده را به کلاهک‎های بلوط شکل وصل کنید. کلاهک‎ها را با چوب‎پنبه‎های رنگی وصل کنید. آنها را با چسب به این کاغذهای تزئینی بچسبانید و و بوسیله یک ریسمان بلند که به ساقه هر بلوط گره خورده بهم وصل کنید.

بالش بافتنی پاییزه

تغییرات آب و هوایی را با بالشی که جلوه‎گر پاییز است به نمایش بگذارید. یک روبالشی را روی سطحی مسطح پهن کرده و حروف بزرگ چوبی روی آن قرار دهید. از اسپری چسبنده قابل شستشو  استفاده کنید. روبالشی را با رنگ پاییزه دلخواه خود اسپری کنید (رنگ مخصوص پارچه). اجازه دهید خشک شود. سپس حروف را برداشته و یک بالش در آن قرار دهید. برای زیبایی بیشتر ریسمان‎های کنفی به دو طرف بالش گره بزنید.

روکش مبل با ژاکت

پاییز امسال را با روکش‎های مبل که از ژاکت‎های پشمی دور ریختنی درست کرده‎اید دلپذیر کنید. سایز دلخواه روکش را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که به چه تعداد پارچه ۲۵ سانتی‎متر مربعی از پارچه‎های پشمی نمدی احتیاج دارید. ما برخی از مربع‎های بزرگمان را با استفاده از پارچه‎های ۱۶ متر مربعی که به یکدیگر با ۱٫۵ سانت فاصله دوخت دوخته شده‎اند درست کرده‎ایم. وقتی همه‎ی این پارچه‎ها آماده شد آنها را با یک الگوی جذاب کنار یکدیگر گذاشته و ردیف‎ها را با فاصله دوخت ۱٫۵ سانت به یکدیگر وصل کنید. پشت این روکش را با یک ملحفه پشمی بپوشانید. در تقاطع پارچه‎ها دانه‎های کتانی بدوزید و اطراف روکش را با فاصله ۳ سانتی‎متر سردوزی کنید.

نکته مهم : برای جلوگیری از نخ‎کش شدن پارچه‎های پشمی آن‎ها را به داخل برگردانده سپس برای شستشو در ماشین لباسشویی با شوینده و آب داغ و یا خشک‎کن قرار دهید.

بالش تزئینی برگ درخت بلوط

یک بالش با پس زمینه پاییزی به کلیکسیون نرم و گرم خود اضافه کنید. الگوی یک برگ بلوط را روی یک پارچه نمدی نازک بکشید و آن را ببرید. برای دوختن ایم برگ نمدی اطراف و داخل برگ را با نخ‎های رنگارنگ برای زیبایی هرچه بیشتر کوک بزنید.