دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

home-with-kids

چیدمان دنیای بچه داری

استفاده از مبل با روکش چرمی، هم نمای خوبی دارد و هم نگهداری آن راحت است و هرگز از مد نمی‏افتد.

اتاق نشیمن

۱ – استفاده از مبل با روکش چرمی، هم نمای خوبی دارد و هم نگهداری آن راحت است و هرگز از مد نمی‏افتد.

۲ – عسلی‏های زیرمیز وسط، می‏توانند نشیمنگاه ‏های متفاوتی باشند و در مواقعی که تعداد مهمان‏ها زیاد است، در گوشه و کنار اتاق قرار گیرند.

۳ – به ایده طراحان دکوراسیون نیروانا می‏توانید برای منظم نگه داشتن فضا، درهای کمدهای دیواری را با کاغذهای نقش‏دار بپوشانید تا نمای بهتری در اتاق‏تان ایجاد شود. این کمدها، قفسه‏ های مناسبی برای نگهداری اسباب‏بازی‏ها و وسایل‏ پذیرایی دارند و در اتاق ‏نشیمن کارآیی مهمی را عرضه می‏کنند.

۴ – برای نقاشی دیوار از رنگ‏های قابل شست‏ و شو استفاده کنید به ویژه دیوار بالای شومینه که زودتر از بقیه قسمت‏ها دوده‏ می‏گیرد و بدنما می‏شود.

۵ – روکش مبل‏ها را قابل شست‏ و شو انتخاب کنید. این نوع روکش‏های پارچه‏‏ای برای اتاق‏ نشیمن مناسب‏ترند، به خصوص وقتی توسط بچه‏ ها مایعاتی روی آن می‏ریزد، می‏شود به خوبی آنها را شست و به حالت اولیه برگرداند.

قواعد بچه‏ ها

۱ – ما به اتاق‏های زیادی برای بازی کردن نیاز داریم. بهتر است وسایل‏تان را از دسترس ما دور نگه دارید. یک قفسه و تاقچه ‏هایی برای گذاشتن وسایل تزیینی اختصاص دهید، تا زمین اتاق برای بازی کردن ما خالی شود.

۲ – بهتر است کف‏ زمین برای بازی کردن با اسباب‏بازی‏هایمان و غذا خوردن خالی باشد. قالیچه طرح ‏دار روی زمین پهن کنید تا ما به راحتی روی آن غلت بزنیم و اگر هم کثیف شد لکه‏ ها و کثیفی‏ های روی آن زیاد دیده نشود.

۳ – جنس میز پذیرایی وسط را از نوع مقاوم انتخاب کنید که در برابر آسیب و خط افتادگی دوام بیاورد. بچه‏ های شما دوست دارند روی میز اتاق نشیمن خانه بسازند و ماشین بازی کنند.

۴ – پارچه ‏های ارزان و خوش ‏نقش برای پرده ‏ها در نظر بگیرید و آنها را با حلقه‏ به چوب‏ پرده متصل کنید که به سادگی جلو و عقب بروند. بچه‏ها دوست دارند خودشان پرده را باز و بسته کنند، پس بهتر است که تدبیری اتخاذ کنید که پرده اتاق‏تان صدمه نبیند.

۵ – قسمت پایین دیوارها را توسط تخته‏ های چوبی بپوشانید تا از آسیب‏ دیدگی دیوارها ممانعت شود.

۶ – برای صندلی‏های ناهار خوری حتماً روکش چرمی در نظر بگیرید، زیرا بسیار راحت‏تر از پارچه تمیز می‏شود. کافی است یک دستمال نمدار به آن بکشید تا لکه‏های چربی غذا از روی آنها پاک شود.

۷ – رومیزی ناهارخوری را کوتاه انتخاب کنید طوری که فقط وسط میز را بپوشاند. در این صورت گوشه‏های آویزان رومیزی توسط کودکان کشیده نمی‏شود و ظروف روی زمین نمی‏افتد.

۸ – کف‏پوش‏های لمینیت خیلی سریع و آسان تمیز می‏شوند و به صرفه‏تر هستند.

۹ – اگر کشوهای بوفه ظروف مدل بدون دستگیره باشند مناسب‏تر است، چون کودکان نمی‏توانند به سهولت کشو را بیرون بکشند.

۱۰ – ما دوست داریم روی تخت‏ خواب‏ها بالا و پایین بپریم، بنابراین روتختی سفید انتخاب نکنید. نوع معمولی آن را انتخاب کنید تا به راحتی شسته شود. از کوسن‏ها و بالشت‏های طرح‏دار و رنگی استفاده کنید تا زود کثیف نشوند.

اتاق خواب

۱ – از تخت خواب‏هایی که زیر آن قفسه دارد برای اتاق‏تان استفاده نمایید. زیرا فضایی مناسب است برای جای دادن اسباب‏ بازی‏های بچه‏ ها، حوله‏ ها و ملحفه‏ ها.

۲ – تخت‏خوابی را برای اتاق خواب‏تان تهیه کنید که قسمت بالای آن از بدنه اصلی تخت جدا شود، تا هر چند گاه یک بار بتوانید برای نو کردن دکور، رنگ چوب آن را تغییر دهید و با رنگ‏ آمیزی جدید ظاهر آن را عوض کنید یا کلاً آن را بردارید.

۳ – از چراغ‏های آویز سقفی در کنار تخت‏خواب استفاده کنید و آنها را بالای پاتختی و تابلوها آویزان نمایید تا خطر سرنگون شدن چراغ‏ها از روی پاتختی پیش نیاید.

۴ – پرده‏ هایی که در بالا جمع می‏شوند برای محیط اتاق‏ خواب خیلی مناسب‏اند، چون جای دست بچه‏ ها روی پرده باقی نمی‏ماند.