دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

چوب و فلز در دکوراسیون

ایده خلاقانه برای ترکیب چوب و فلز

قفسه ای زیبا از چوب و فلز در دکوراسیون

قرار دادن یک بوفه به صورت ثابت در کنار کابینت آشپزخانه یا استفاده از یک بوفه چوبی در گوشه اتاق نشیمن اگرچه ایده ای جذاب و جالب است، اما باید بپذیریم که این ایده تکراری شده و باید به سراغ تغییرات برویم. مهم ترین تغییری که در این بخش به کمک ترکیب چوب و فلز می توانید ایجاد کنید، ساخت یک قفسه فلزی با کشو های چوبی برای نگهداری وسایل و تجهیزات تزئینی است.

میز و صندلی چوبی در کنار دکور چوبی

این ایده برای کسانی که در آشپزخانه خود از کابینت چوبی کلاسیک استفاده می‌کنند و رنگ طبیعی آن را ترجیح می‌دهند، مناسب است. اگر به چوب استفاده شده در این طراحی و همچنین نوع اپن و کانتر توجه کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از رنگ طبیعی چوب نیز می تواند ایده خلاقانه برای شما باشد. در کنار این طراحی می توانید تغییراتی در رنگ بندی محیط اطراف و نورپردازی به وجود بیاورید که انتخاب بین آنها بر عهده شماست.

از صندلی های چوبی در کنار اوپن استفاده کنید

ستفاده از صندلی های چوبی در کنار اپن شاید چندان جدید به نظر نرسد، اما به کار بردن ترکیبی وسایل مختلف مانند آباژور ایستاده، پرده های کلاسیک و صندلی های چوبی در یک فضای گرم، ایدهای جذاب و خلاقانه است. این شیوه بهترین فرصت ممکن را به شما می دهد تا از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید

چوب و فلز در سرویس بهداشتی

توصیه می کنم که حتما مطلب ما در مورد سرویس مبلمان سرویس بهداشتی مطالعه کنید و با نحوه انجام طراحی دکوراسیون داخلی این فضا بیشتر آشنا شوید. اما در این قسمت ما یک ایده جذاب برای شما فراهم کرده ایم که در آن از ترکیب چوب و فلز در سرویس بهداشتی خود استفاده می کنیم. البته تصویر ما شامل ابزارهای مختلفی از جمله کاسه روشویی، مبل های راحتی کوچک و صندلی های چوبی است. این موضوع می تواند بهترین فرصت برای شما باشد تا در کنار یکدیگر از هر کدام از این ابزارها و با سلیقه خود استفاده کنید و بهترین ایده ممکن را برای زیباسازی فضای خود انتخاب کنید.

میز و صندلی چوبی خلاقانه و زیبا

باید بپذیریم که میزهایی به صورت مکعب مستطیل یا مکعب مربع با کشو های متحرک و رنگ های معمولی تکراری شده و امروزه اکثر افراد به دنبال طرح های خلاقانه و منحصر به فرد هستند. برای این کار نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت و انجام کارهای سخت ندارید. فقط ببینید که دکوراسیون اطراف شما به چه سبکی است و از یک میز معمولی با طراحی خاص استفاده کنید.

جاکفشی چوبی

همیشه قرار نیست در راهرو منزل خود از یک جاکفشی پلاستیکی یا حتی از یک جا کفشی چوبی پیش ساخته استفاده کنید. داشتن خلاقیت در برخی از قسمت های منزل هم باعث تنوع بالای دکور می شود و هم به شما امکان استفاده از ایده های جذاب را می دهد. در این گزینه ما یک جاکفشی چوبی به صورت ترکیبی از چوب و فلز طراحی کرده‌ایم

جاکفشی

،چوب و فلزنیروانا،چیدمان منزل،اکسسوری

 شلف چوبی

شاید نمونه های مختلفی از شلف چوبی یا شلف فلزو در منزل خود داشته باشید و یا حتی ترکیبی از چوب و فلز در ساخت آنها به کار رفته باشد. اما اصلی ترین دلیل ذکر این ایده در این قسمت، امکان انجام آن توسط ابزارهای ساده و توسط خود شماست

کتابخانه چوبی

فرادی که از کتابخانه در اتاق کار یا اتاق مطالعه خود استفاده می کنند، کم نیست. اما اکثر همین افراد کتابخانه را به صورت پیش ساخته تهیه کرده و به اتاق خود انتقال می‌دهند. ساختن یک کتابخانه چوبی به صورت ترکیبی از چوب و فلز در این باره جذاب به نظر برسد. خوشبختانه ایده های پیاده سازی کتابخانه بسیار متنوع هستند و شما می توانید الگوهای مختلفی از آن ها پیاده کنید. مثلا می توانید تمامی طبقات را به سطح دیوار نصب کنید یا کلا یک کتابخانه مجزا طراحی و بسازید.