دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

attractive color

جذاب ترین ترکیب رنگ مبل راحتی در دکوراسیون منزل

 

جذاب ترین ترکیب رنگ مبل راحتی در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ سورمه ای، فیروزه ای، صورتی

رنگ سورمه ای یکی از جذاب ترین و گیرا ترین رنگ هایی است که می تواند مبل های راحتی را در بر بگیرد. این رنگ کشش خاصی را در بیننده ایجاد می کند. اما اگر با رنگ های دیگر ترکیب نشود، ممکن است حس تیرگی خاصی را در فضای داخلی ایجاد کند، پس پیشنهاد می کنم که این رنگ را با دیگر رنگ ها مانند آبی فیروزه ای و صورتی ترکیب کنید تا جذابیت آن دو چندان شود.

عکس بالا هم نمونه دیگری از این ترکیب رنگی جذاب برای مبلمان را به شما نشان می دهد، در این عکس بر خلاف تصویر قبل، رنگ سورمه ای و و آبی فیروزه ای جا به جا شده اند. شما می توانید از این ترفند دکوراسیونی برای ایجاد ترکیب رنگی های متفاوت استفاده کنید. مثلا لزومی ندارد که رنگ صورتی را حتما با کوسن ها به فضا بیاورید، رنگ صورتی می تواند به وسیله فرش ها هم به دکوراسیون داخلی خانه تان اضافه کنید.

ترکیب رنگ طوسی، صورتی چرک و بنفش چرک 

این ترکیب رنگی، یک فضای آرام و دکوراسیونی آرامش بخش را برای شما به وجود می آورد. رنگ طوسی می تواند کل مبل شما را در بر بگیرد، و رنگ های صورتی و بنفش می تواند به وسیله کوسن ها به دکوراسیون داخلی تان اضافه شود. حتی در بعضی مبل ها، مثلا مبل های تکی ، رنگ صورتی می تواند در پشتی و نشیمن مبل هم به کار رود که به کاربردن این ترفند مستقیما با نوع مبل های راحتی شما درگیر است.

از آن جایی که این ترکیب رنگ مبلمان می تواند کمی فضای خانه را یکنواخت کند، شما می توانید از کوسن هایی با طرح و نقش های ریز هم استفاده کنید. حتی شاید بافت این کوسن ها نیز متفاوت باشد. اما رنگ و طرح های آن باید کاملا متضاد رنگ مبل ها باشد.

رنگ سرخابی برای مبل های راحتی

یکی از رنگ های جذابی که می توانید برای مبلمان منزل تان به کار ببرید، رنگ سرخابی است. استفاده از این رنگ گرم، جرات و جسارت زیادی را می خواهد، اگر فکر می کنید سریع از چنین رنگ هایی خسته می شوید. پس فکر استفاده از آن را از سر بیرون کنید، اما اگر فکر می کنید که دلتان می خواهید این رنگ مهمان خانه تان باشد، درنگ نکنید. برای این که جلوه مبل های تان از دست نرود، تعدادی کوسن با پس زمینه های روشن، مثلا سفید به آن اضافه کنید.  برای به وجود آمدن ترکیب های رنگی، کوسن ها قابل اعتنماد ترین اند.