دفتر مرکزی

تهـــــران، ملاصدرا، شیراز جنوبی، برزیل غربی، شماره 59، واحد 9
ایمیل: info@nirvanasun.com

مبلمان خانگی، شعبه یافت آباد: 66193208-66193209
مبلمان خانگی،شعبه نیاوران: 26371436
پارتیشن و مبلمان اداری: 88602886-88212660

کپی رایت © 2019. نیروانا. کلیه حقوق محفوظ است.

مبلمان خانگی: 26371436  |  مبلمان اداری: 88602886

Blog

چراغ دیواری،نورپردازی

چگونه از چراغ دیواری در دکوراسیون داخلی استفاده می شود

از جمله عناصری هستند که ظاهری زیبا به دیوار ها می بخشند و امروزه علاوه بر کاربردی که دارند چراغ دیواری می باشد.روش های متفاوتی بسته به این که می خواهید از چراغ دیواری به عنوان عنصری کاربردی استفاده کرده و یا به عنوان عنصری دکوراتیو از آن بهره ببرید وجود دارد

از نظر تاریخی، استفاده از چراغ های دیواری به دوران قرون وسطا باز می گردد که در آن مشعل ها و شمع ها به عنوان عناصری دکوراتیو برای تزئین دیوار ها و هم چنین برای ایجاد روشنایی مورد استفاده قرار می گرفتند.

همان طور که می دانید عناصر روشنایی نه تنها برای روشن تر کردن یک نقطه، بلکه برای به نمایش گذاشتن رنگ ها و بافت ها و توجه بیشتر به لوازم و اکسسوار ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

چراغ های دیواری عناصر روشنایی بخشی هستند که بر روی دیوار ها و برای اهداف متفاوتی مانند هدف کاربردی و یا هدف تزئینی نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. چراغ های دیواری در کنار سیستم روشنایی اصلی به عنوان عناصر زیبایی بخش کمکی کاربرد دارند و از جمله روش هایی هستند که برای روشن کردن محیط هایی داخلی و بیرونی خانه مورد استفاده قرار می گیرند واز چراغ های دیواری نه تنها برای محیط داخل خانه، بلکه برای روشن کردن بالکن و حیاط نیز می توان استفاده کرد.

چراغ های دیواری علاوه بر ظاهر و سبکی دارند، برای استفاده و مورد کاربرد قرار گرفتن نیز طراحی می شوند. در مکان هایی مانند هتل ها، خانه های مسکونی، حیاط، بالکن و تقریبا در تمام محیط های داخلی و خارجی برای زیبایی بخشیدن به دیوار ها از چراغ های دیواری استفاده می شود.

این چراغ ها به عنوان سیستم روشنایی اصلی به کار برده نمی شوند و در بیشتر مواقع به عنوان عناصر روشنایی کمکی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا توجهی که به دکوراسیون سالن و اتاق نمیشن می شود بسیار بیشتر از سایر نقاط خانه است، در حالی که ورودی خانه اولین تصویر از محیط زندگی شما را ارائه می کند. به همین دلیل با استفاده از چراغ های دیواری ای که برای هر بودجه ای مناسب هستند می توانید ورودی خانه را به مکانی دلباز و زیبا تبدیل کنید.

برای محیط های کاری چراغ سقفی همیشه کافی نخواهد بود. به همین دلیل برای این که محیط کار خود را به مکانی کارآمد تر تبدیل کنید می توانید از چراغ های دیواری استفاده کنید که به شما این امکان را می دهند تا نور محیط را کم و یا زیاد کنید. با کنار هم قرار دادن مدل های مدرن و کلاسیک و ترکیب نور زرد و سفید چراغ های دیواری می توانید به سبک ترکیبی در طراحی مکان نیز دست پیدا کنید.

با استفاده از نور سفید در محیط کار می توانید تمرکز خود را افزایش داده و در زمان استراحت با استفاده از نور زرد که نزدیک ترین نور به نور خورشید است مکانی آرام برای خود ایجاد کنید.